Vår historia.

Jonas Brattlöf grundare av

Pick of the litter

Med en lång erfarenhet av att ha drivit mängder av kommunikationsuppdrag – från Sveriges största industriföretag till mindre och snabbfotade e-handelsbolag i mer än 17 år tyckte jag det var dags att tänka nytt. Göra om, tänka smart, helt enkelt.

Jag vill att alla företag oavsett storlek skall få uppleva styrkan i genomtänkt kommunikation från erfarna strateger och kreatörer. Utan krav på årsbudget eller projektstorlek. Alla ska kunna dra nytta av erfarenheten, få tillgång till ett stort nätverk och alltid ha ett skräddarsytt team oavsett uppgift.

Eftersom jag har ett så brett nätverk inne på byråerna och bland specialiserade frilansare kan jag hjälpa till. Ett team behöver inte vara större än uppgiften kräver – så länge det är helt rätt människor. De kan jag handplocka. Åt dig.

About Pick of the litters story

Vad behöver du hjälp med?

Klicka här så pratar vi om det